طرز تهیه پاستا پنه آلفردو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1402
بازدید : 3437
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


پاستا پنه آلفردو یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین پاستاهای ایتالیایی است که در سراسر جهان شناخته شده است. این غذای خوشمزه را می توانید با مرغ، برش های نازک گوساله و حتی بدون گوشت درست کنید، برای دیدن این آموزش کامل آشپزی و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستا پنه آلفردو به ادامه مطلب بروید.

4 ابزار لازم برای افراد

پنه به نظر می رسد

2 عدد سینه مرغ

400 گرم قارچ

1 لیوان شیر

خامه صبحانه 1 بسته

پنیر خامه ای 1 لیوان

30 گرم کره

سیر 4 حبه

یک لیوان پنیر پارمزان را بالا بیاورید

2 قاشق غذاخوری آب لیمو

peirsil 1 قاشق غذاخوری

نمک و فلفل به اندازه کافی

روغن زیتون یا مایع کافی

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو

گام اول

برای تهیه پاستا پنه آلفردو ابتدا سینه مرغ را خرد کنید سپس در چرخ گوشت چرخ کنید تا نازک شود. سپس 2 حبه سیر را رنده کنید، کمی نمک و فلفل سیاه به تمام مرغ اضافه کنید و آن را ماساژ دهید.

مرحله دوم

سپس 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون یا روغن مایع را با آب لیمو به مرغ اضافه کنید و دوباره ماساژ دهید. سپس درب آن را سلفون می بندیم و به مدت یک ساعت در یخچال می گذاریم تا مرغ خوش طعم شود.

سطح سوم

بعد از یک ساعت در تابه مناسبی مقداری روغن بریزید و سینه های مرغ را سرخ کنید تا دو طرف آن طلایی شود سپس مرغ را از تابه خارج کرده و به صورت مورب برش دهید و کنار بگذارید.

مرحله چهارم

حالا کره را به تابه اضافه کنید و قارچ های خلال شده را به کره اضافه کنید. برای جلوگیری از سیاه شدن قارچ ها یک قاشق آب لیمو اضافه کنید. وقتی قارچ ها خوب پخته شدند، آن ها را کنار بگذارید

مرحله پنجم

تابه را بشویید یا تابه دیگری را گرم کنید و مقداری روغن یا کره در ماهیتابه بریزید سپس بقیه سیرها را در تابه بریزید. سیر را فقط تا زمانی که عطر سیر بلند شود تفت دهید.

مرحله ششم

حالا پنیر خامه ای را با خامه مخلوط کرده و خوب هم می زنیم سپس شیر را اضافه می کنیم و می گذاریم سس روی شعله کمی غلیظ شود. حالا مقداری نمک و فلفل به سس اضافه کنید و در آخر قارچ را اضافه کنید.

گام هفتم

در این مرحله کمی قارچ را هم سرخ می کنیم و اجازه می دهیم آب اضافی آنها گرفته شود. بعد پاستا پنه را طبق دستور روی بسته در قابلمه آب جوش بریزید و بگذارید بپزد تا کمی نرم شود.

کلاس هشتم

حالا پاستا را آبکش کرده و روی حرارت به سس قارچ خامه ای اضافه کنید. در آخر مرغ سوخاری را اضافه کرده و پس از مخلوط شدن مواد در ظرف سرو بریزید و با پنیر پارمزان و جعفری تزیین کنید.

مرجع:    https://bepazeem.com/recipes/طرز-تهیه-پنه-آلفردو-با-گوشت/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com